day 8: the third dog

By: jeanineguidry

Jan 08 2010

Tags: ,

Category: daily pictures

4 Comments

Aperture:f/5
Focal Length:39mm
ISO:400
Shutter:1/59 sec
Camera:Canon EOS DIGITAL REBEL XS

How could I leave out our third – also sleepy – dog? His name is Foster, he is a beagle/basset mix, and has more personality than any dog I have ever met.

4 comments on “day 8: the third dog”

  1. hey jeanine! wat ene prachtige beesten zeg. Ik ben geen hondenmens- althans niet in mijn eigen huis, haha. Mara ik begrijp het wel, de liefde voor die beesten.
    Ik heb de muziek van jouw band aan staan. Fijn!
    Goed idee om elke dag een foto te plaatsen. Ik ga ook iedere dag proberen te bloggen- met beeldmateriaal, foto/ tekening. Goed plan.

    Ik wens je een fijn jaar! Liefs!

  2. Miek, wat leuk om hier wat van je te horen! Ik lees je blog (bijna) iedere dag (nou ja, iedere dag dat je schrijft, dus) – en verheug me nu al op een jaar vol verhalen en tekeningen en fotos! Wat een prachtige foto van Bente was dat, trouwens!

  3. Ik ben me amper bewust van de vele lezers van mijn blog. Jammer, dat zoveel mensen niet reageren. Het gekke is, dat ik ook in mijn eigen buurtje veel wordt gelezen. In het dagelijks leven word ik dus aangesproken op mijn blogs, heel apart:)
    Ik was jou kwijt joh, was me er niet van bewust dat jij nog een blog bijhield. Gaat alles goed met je?
    Ik heb zojuist een dummytekening/ verhaal geschreven, ga nu posten;-)
    Mooie winterse foto- dat reageer ik nu maar even bij je lieve hond, hihi, je zal het wel lezen toch? Oh en ja, die foto van Bente is inderdaad erg mooi, heel erg sprekend háár. Mooi… (ik heb een heel suf mutsje op, héél oud, ooit door oma gebreid, mijn vader herinnert zich nog de hardgrondige hekel eraan, haha! ik kon niet anders vinden…)
    Liefs!

  4. Great Detail


Leave a Reply

